Htc_srr maşallah. Bende ilk gebelikte daha kötüydü açılma oldu 21 haftada sürekli yattım 31 de doğurdum. İlki erken diye şimdi de riskim var serklaj önerdiler açılma olursa ama bende yapmayı düşünmüyorum. Şimdi dinlenme şansım olmuyor kızım var diye . Kızımda dinlendim yattım sürekli ama şimdi öyle bir lüksüm yok hayirlisi inşallah 37 görürüz