180822 ilk hamileligimde almadım yara oldu çok çektim ikinci hamileligimde de bastan almadım çocukların küvezdeler sağma yapınca yine acımaya başlarken aldım çok şükür bisi olmadı devam ediyorum kullanmaya iyi geldi yani önden almanıza gerek yok yiğenim de küvezde kaldı annesi durmadan sağıp götürdü onda yara olması mesela ulasilamiycak bir şey değil goguslerinizde acı kizarma hissettiğiniz an esinize dersiniz e bebekten alir yani