Arkadaslar artik benimde canimi skmaya basladi kendimce bseyler arastiriyorum..esimin kol bilegi ufak bir kizariklik sivilce sandigimiz bseyler basladi..gittikce boyle pul pul oldu sonra genisledi o bolge adamin kolu resmen curudu..morardi iltihapli sivilcelerde doldu eli sisti dirsegine kadar sisti aka oralara atmadi..doktora gitti mantar dedi ilac krem sampuan verdi..bu nasil bsey bilgisi olan gecme suresi nasil.