xzxzxzxzxz Bu park yatağı kullanan var mı aranızda almayı düşünüyorum sizin de fikrinizi sormak istedim Veya daha güzel dediğiniz varsa sizde paylaşabilir misiniz bakayım
AylnCllz xzxzxzxzxz bende buradaki yorumlara dayanarak bundan aldım canım geldi kurduk baktık güzeldi ama daha çok var kullanmamıza indirimdeyken alıp koyuyum kenara dedim
_gmzenur_ xzxzxzxzxz Biz Kanz Mila+Plus park yatağı aldık canım henüz bebeğim doğmadı ama memnunum kaliteli ve kullanışlı duruyor🥰
AnneOluyorum35 xzxzxzxzxz abimin çocuğuna hediye olarak almıştım çok memnunlar sadece kapıdan zor geçiyomus geniş yani bellide kapıları dar bilemedim . Odadan odaya taşımıcaksan bence güzel şimdi hamileyim bende çocuğuma bundan almayı düşünüyorum
xzxzxzxzxz Smyekorkmazz heralde en iyisi bu ikisi ama sanırım kararımı ilk paylaştığımdan yana kullanacağım özellik olarak daha iyi sanırım görünüşü de çok güzellll
xzxzxzxzxz AnneOluyorum35 içime sindi özelliklerine de baktıktan sonra bende buna karar verdim sanırımm 😇 teşekkür ederim
xzxzxzxzxz Ben de bundan almayı düşünüyorum sanırım en iyisi bu 🥰 ay profilinizden baktım da sanırım haftamız aynı 12+3 haftalığım 😇
Hilhir28 xzxzxzxzxz bence en mantıklı seçim bu üstüne tanımam çok kullanışlı 4 5 yaşına kadar rahatlıkla kullanım saglayabilirsin