Merhaba arkadaşlar. 12+4 haftalık hamileyim ve mide şikayetlerim hiç geçmedi. Gebeliği öğrendiğimden beri bulantı var. Bir haftadır da mideme taş oturmuş gibi hissediyorum, yediğim hiçbir şeyi sindiremiyorum sanki, çok kötüyüm. Ne yapsam geçer önerisi olan var mı?