Bende aynıyım ve ilk defa normal doğum yapacağım icin hic bi fikrim yok 4 5 saattir şiddetli bel ve adet sancısı cekiyorum ve yarim saatte bir de daha da siddetleniyor cocuk toplanıyor bi beş saniye suruyor tekrar normal adet ağrısına dönüyor ama dayanılmaz bir adet ağrım var belimde kopacakmış gibi bacaklarıma kadar vuruyor ağrısı acaba doğum sancılarım başlamışmıdır