Arkadaşlar Ayın 30 unda Giresun Eğitim Araştırma Haatanesinde Detaylı Ultrason randevum var. 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde özelde yaptırdım gayet iyidi. Acaba devlette yaptırıp memnun kalan var mı ? Uzun sürüyor mu ? Birde renkli gösteriyorlar mı ? Biraz bilgi iyi gelecek sanırım 🫣