Kzytoo Merhaba güzel anneler doğumuma az kaldı göğüs pompası almak istiyorum hangisi iyi hangisini tavsiye edersiniz. Doğumdan sonraki süreçte en çok işimize hangisi yarar. Mochi yada wee baby nin manuel el pompalarımı yada Lansinohun elektriklisimi iyi.
Deletedmom2265 Kzytoo Mochi sütünüz bolsa memenizi boşaltır süt sağmak gibi düşünmeyin manuel pompaları kullanmak zor kolu kopuyor insanın ben elektrikli Wee baby kullandım memnun kaldım onu bile memede sabit tutmak iş yani bırakın manuel sağmak falan ohoooo
Emily37 Kzytoo ben e-bebeğin kendi markası olanını aldım elektrikli.çokta memnunum.çekim gücü falan güzel iyi.200 küsür falandı fiyatıda
Kubrakck2222 Kzytoo ben kiwinin elektrikli pompasını aldım yorumları çok iyiydi bi bakın isterseniz 😊
Kzytoo Çok teşekkür ederim cevaplarınız icin🥰 elektrikli daha iyi o zaman ben de elektrikli olanını alırım. İlk gebeliğim ve çok seçenek var bu ürünlerle alakalı insan hangisini alacağını şaşıriyor
Buseka Bende e bebek markası baby plus aldım teklisini bakalım kullanıcam yakınlarım kullandı memnunlardı hepsi manuel biraz vakit çalıyor gibi sanki uğraş dur zaten yorulacaz 😁