Merhaba canım anneler en son düşük yapmıştım adetim 3 gün geçince test yaptım ve çift çizgi çıktı son adet tarihime göre 5 haftalık gebeyim 2. Bebeğim olcak Allah nasip ederse. Sorum şu kan vermedim doktora gitmedim birazda korkuyorum en sonki düşen bebeğimden dolayı. Ne zaman kan verim ne zaman doktora gidim sizden akıl almak istedim