Kızlar selam geçen ay 24 ekimde regl oldum. Programa göre bugün regl olmam gerekiyordu olmadım. Az önce öylesine bi test yaptım 2. Çizgi hafif silik gözüktü. Ne yapacağımı bilemedim bu saatte. Yarın hemen kan vericem. Böyle gebelik öğrenen var mı? Yumurtlama tarihim 9 kasımdı. Test görselini ekleyemedim bi türlü