Lunaaa92 ben de böyle çok başlık açtım . Herkes farklı söylüyor. Bazıları az al bazıları çok diyor. Bebek yaz bebeğimi kış bebeğimi ona göre alışveriş yap. Yazın sürekli ince zıbın giydiriyolar. Çamaşır kurutmakta kolay. Kış bebeğiyse biraz fazla kıyafet al derim.