3farklı doktora gittim hepsi kız dedi detaylıda da kız cinsiyetimiz kız yani geçen hafta bi düğüne katıldım oradaki yaşlı teyzeler erkek bebek karnı bu diye diretiyorlar bunca sene okumuş doktora yanılma payı olmayan ultrasona mı inanmam gerekiyor yoksa koca karı laflarına mı 😂 doktor yanılmış olabilir siz daha iyi bilirsiniz dedim. Çevredeki insanların bilmişliklerinden kusasım geliyor hatta karnın küçük bebek gelişmiyor mu diye soran oldu çok umursamamıştım ama son kontrolümde kilosunu sordum direk gelişimi gayet iyi dedi doktorum ne bileyim ya boş konuşmasalar keşke