Arkadaşlar merhaba ben üç gündür sol kasığımda ve göğüslerimde şiddetli bir ağrı yaşıyorum. Devamlı kramp giriyor ben günde çok kez idrara çıkıyorum. Gebelik testi yaptırdım ama reglime daha iki gün var erken yaptırmış olabilir miyim?
Hcg değerim 0.100 çıktı