Ehpz Herkese merhaba indirim döneminde olduğumuz için park yatak almak istiyoruz ama Elele ve Yoyko arasında kararsız kaldık. Tecrübe eden oldu mu?
Zynpbr00 Ehpz Ben elele madre anne yanı aldım. Daha kullanmadım ama güzel kaliteli geldi bize. Ilk aldığinizda plastik kokusu oluyor arap sabunuyla silip havalandırınca geçti. Şimdi bebişi bekliyoruz yatırmak için😊
masall123 Kesinlikleeeeee elele eltim kullanıyor bı arkadaşım da sipariş verdi hatta benim bile bebeğim olursa siparişini vereceğim Elele
guzelanne01_ ayla__ benim kanzdı kızımda 11 yıl önce aldım çokta memnunum hatta kaldırdım şimdi yine kullanacam yeşil renk aldımki ortak olsun diye
Songulll46____28 Bende elele madre aldım daha kullanmadım ama şuan kurdum ve çok kaliteli görünüyor tavsiye ederim yoykoyu hiç bilmiyorum