Elfu İkili test yaptırmıştım sonuclarımı anca bugun almaya gidebildik duan 16+3günlük hamileyim sonucta PAPP-A DEĞERİ 2.84 CIKTI DOKTORUM BEBEK SAĞLIKLI SADECE SENİN BİR DEĞERİN YUKSEK DDedi bende korktum bir sakınca su yok demesine ragmen internetten baktım kötü diyor erken doğum hatta ölü doğum bile oluyormuş basına gelen varmı
BuseBasderici Elfu canım internete bakarsan yarın bizim mezara girmemiz gerek😂 doktorunuz ne diyorsa güvenin bence içiniz rahat değilse değerleri başka bir doktora götürün
Sinemiraz Elfu internete bakmayın içiniz rahat etmiyorsa başka bir doktora da gösterin sonucunuza kuvvetle muhtemel aynı ieyi söyleyecektir . Allah korusun Korkulacak bi durum olsa doktorunuz bu kadar rahat davranmazdı rahat olun☺️
Cansu10 Elfu değer 250 nin üstündeyse Cut Off değerinin altında yazıyor canım bütün değerlerin ortalaması önemli sanırım
Elfu Şimdi down sendromu fln yok sadece bana dediki seninle ilgili deger yuksek önemli bir şey yok BuseBasderici 😁dogru diyorsun ama işte ilk baktığımız yerlerden biri
Ysn Elfu Cnm bu değerden preeklamsi gelişim geriliği gibi olayları ongorebiliyolar bence sonucunu al bir perinatologa git belki sana aspirin baslarlar
tugbamert Banada doktor nifty testini önerdi kandaki bir değerim yüksek çıkmış yaptırsan kafan rahat olur dedi şuan ne yapacagımı şaşırmış durumdayım allahım bir yol göster bana😥