cemreee__ Kızlar doktor bunu önerdi bana bugun önümüzdeki ay yeniden gebelik düşün dedi , bu arada pco ve pcos yok . Kullananların yorumlarını alabilir miyim
deniztyl cemreee__ canım ben kullandım 3 ay ileri derece pcos ve çikolata kistim vardi şuan 20 haftalık hamileyim herkeste etki etmeyebilir ama benim doğal yollarla gebelik elde etmem zor görünüyordu 2 yıl boyunca korunmadim ve 2 yılın sonunda proxfemin ile hamile kaldim
Umutluanne1 cemreee__ canım ben tüp bebek sürecinde kullandım kaliteli yumurta olması için . Benim elimde var istersen sana ücretsiz gönderebilirim
cemreee__ deniztyl canım benim böyle bi aorunum yok sadece basit kiatim var ve iki düşüğüm var doktor adetinden sonra korunmayı bırak bunu kullan dedi eşime de o yazdığımı kullan dedi