Miniktirtil annem ve ablam gidip tek kaldıgımda oturup cocuk gibi ağladım😅 nasıl bakıcam, nasıl yetişicem, aynı anda ağlarlarsa ne yapıcam, hiç bişey bilmiyorum vs. İlk zamanlar aynı anda ağladıklarında elim ayağıma dolanırdı. Ama şimdi daha sogukkanlı ve tecrübeliyim. Birini koluma alıp birini ayagımda sallıyorum veya birini pışpışlarken ötekini başka şekilde oyalıyorum. Yani zamanla kendi yöntemlerimi bulmaya başladım.