KaybolanYildizlar Forum’da tüm bebek isteyen anneler bu posta buluşalım her zaman yeni gelişmelerimizi burada birbirimize paylaşalım🙏💞
sedamom00 KaybolanYildizlar Bn de 1 yıl bekledim hep tedavi tedavi rabbim nasip etti sizde ümidinizi kaybetmeyin gerekirse iyi doktora gidin eğer sorun yoksa stres yapmamaya çalışın 🤲
Boss01 KaybolanYildizlar bende 10 aydır istiyorum olmuyor 2 gün sonra adet tarihim hakkımızda hayırlısı olsun Allah isteyen herkese ve bana da nasip etsin 🤲
Tucemsiiii KaybolanYildizlar bir kaç güne adet olmazsam burada haber vereceğim 👼😌 şuan bir kaç belirtim var ama umutlanmak istemiyorum sonra üzülmemek için 😌
nebakiyonkomikmi KaybolanYildizlar Bende tüp bebek annesiyim 8 haftalık çok zorlu bir süreç Allah herkese anne olmayı nasip etsin🌸
KaybolanYildizlar nebakiyonkomikmi sağ salim al kucağına inşallah. 🙏 Kaç sene denediniz? Tüp bebek öncesi kayıp ve ya düşük yaşamışmıydın tatlım?
Boss01 nebakiyonkomikmi benimde eşimin sperm sayısı az takviye ile çoğalır dediler ama bilmiyorum baktık olmuyor bizde farklı yolları araştıracağız sanırım Allah kucağına almayı nasip etsin canım sağlıklı birşekilde 🤲🤲
umena Yarendemir_q bence bir yılı bekleyin ben 9.ayda hamile olduğumu öğrendim insaallah sizde öğrenirsiniz
Hira_46 Yarendemir_q canım öyle çok geçmiş bir yılın yok bir buçuk yıl dan sonra doktorlar bakıyor insan evlenince rahim devidiyor toparlanıyor biraz zaman alıyor ondandır Allah’ım insalalh en kısa zaman da verir
nebakiyonkomikmi KaybolanYildizlar 4 yıl bekledik olması için evlilikten 6 ay sonra başladım devlet özel iyi kötü her doktora gittim sebebsiz infertilite dediler bekleyin olur dediler farklı farklı ilaçlar kürler baktık olacak gibi değil en son buna karar kıldık Daha önce gebelik olmadı canım
sedamom00 Yarendemir_q ne alaka Bn doktora gittiğim de öyle bişey demedi ne evlisiniz demişti o zaman BNde 7 aylık demiştim hiç sorun olmadı
Beyzanurr53 Yarendemir_q evet ilgilenmiyorlarr bende 1 senedir deniyoruz dicem baska çare bırakmıyorlar en azından birsy varsa erken öğrenip erken tedavi görmek istiyorum
KaybolanYildizlar sedamom00 çok Doktor gezdim canım 3 senedir bekliyorum yurt dışına bile gittim hiçbir faydası yok hiçbir problemim de yok ama olmuyor
Yarendemir_q sedamom00 evlilik değil ben 2 yıldır evliyim zaten. 35 yaş üzeri 6 ay 35 yaş altı ise 1 yıl doğal yolla denemeli
Jaleisik Bizde 1 senedir hiç bir sorun olmamasına rağmen gebelik oluusmadi hsgde çekildi gene sorun yok aşılamaya başladık bu ay şuan ilaç kullanıyorum yarın kontrolüm var bakalım doktor ne dicek
Beyzanurr53 Jaleisik streste gebeliğe engel diye duymuştum hersey normal olsa bile olmuyor suan bende öyleyim😬