Yarendemir_q Kızlar kürtaj olduktan sonra gebe kalanlar ya da film çektirenler böyle bi şey duydunuz mu?
seyma9188 Yarendemir_q Çok şükür öyle bişey yaşamadım,duymadım da canım ben oldum.4 ay sonra tekrar hamile kaldım.32+5 haftalık hamileyim şuan😍
323832 Yarendemir_q kurtajdan sonra 3 ay korundum korunmayi bıraktigim 2.ayimda hamile kaldim ama kurtajdan sonra yapışıklık olabilceğini duydum
Sinem94 Yarendemir_q kürtaj oldum adetlerim azalmıştı bende hep böyle düşünüp duruyordum rahim filmi çekilecegim ay gebe kaldım 5 ay sonra 🙏
Tgba20 Kürtaj ya da düşükten sonra rahim kayıyormus galiba ve hamilelik ondan olmuyomus bazen böyle bi durum oluyomuş hiç duydunuz mu
strong_mom Kürtajdan 5 ay sonra hamile kaldım, öyle şeylerle kafanızı kurcalamayın derim. Stresten uzak durun, moralinizi bozmayın.
Lionmother ikimelekannesii22 1 sene olmamasının bir sebebi varmıydı acaba ? Benim de kürtaj olalı 1 sene oldu bütün testler yapıldı sorun yok ama kalamıyorum.