Emel_dmn onlarda kadın doğuma yönlendiriyor 😂 ben bugün sağlık ocağında dedi aile hekimime ben şeker yüklemesi haftasında gelsem açlık tokluk yaptırsam ona göre şeker yüklemesi yaptırsam dedim o da ben yapmıyorum onu dedi, insülin direncin sınırda bunu kendi doktoruna bi danış şeker yüklemesi isteyebilir dedi :) haftaya randevum var kendi doktoruma bi soracam bakalım yaptır derse yaptıracam ama gerek yok derse yaptırmayacam