Debayami aliandalina Ilk doğumum sezeryan ikinci de sezeryan olacak inşallah.doktorum normale çok sıcak bakmıyor bende öyle tabi.
Emel_dmn aliandalina benimde ilk doğumum sezeryan ikinci normal olması icin doktorları farklı oluyormus sanırım biraz araştırdım da birde riskli diye duydum sonra bıraktım araştırmayı 😅😅
aliandalina Bende normal istiyorum 6 sene geçti doktorumda normal doğum yapabilirsin dedi tecrübeli annelerin bilgisine ihtiyacım var cesaret gibi 🤗
Maliefem Emel_dmn her doğum riskli risksiz doğum yok ekip doktor kendine güveniyorsa hersey güzel.ilerliyor
Maliefem Ben yaptim 2 kere 2011 sezeryan 2018 normal 2019 normal Simdi 37+4 hamileyim yine normal düşünüyoruz hersey yolunda giderse insallah🌺🙏
EAK Maliefem 4 çocuk mu 🥰😍 Allahım ne güzel yaaa ben de çok isterim kalabalık ailem oksun ama maddi olarak yetemem inşallah sağlıkla büyütün hepsini 🙏🏼🤍
Maliefem ozlemmmmm1 kayseri huma hastanesi su an doktorum orda değil simdi sezeryanimi yapan doktorumla normal yapacam dünyam hastanesi kayseri yine Aynur simur