Canim bu test ile iki tur hastalik var ona bakiliyor. Biri down sendrom otekini hatırlamıyorum. Yani anne karnindayken bir tedavisi yok. Baska hic bir seye bakilmiyor. Eger bi anomali varsa tekrar bi test yapiliyor iste sanirim keseden sivi alinarak veya kanla. Ama normal cikti diyelim bu da yuzdeyuz cocuk normal demiyor yani kalbinde bi yerindr veya baska bir hastaligi olabilir. Yani o testte bi sorun cikmadi deyince cocuk saglikli olmuyor garanti.. yada sagliksiz dediginde saglikli dogan cok cocuk olmus hatta cogusu oyle. Yani ben de cok arastirdim 8haftaligiz bizde bi ay sonra gel dedi doktor. Ama akrabalarim vardi hemsire ebe onlara sordum saatlerce konustuk en son artik yaptirmama karari aldim. Tedavisi olmayan bir hastaligi teshis etmek istemiyorum, ustelik teshisin yuzdeyuz dogrulugu yok.. kendi dusuncem