HurremSultan Bacikolarım biliyorsunuz ki benim bebe ters dönmüştü. Bugün göğüs kafesimin altı boş 🥺🥺 sizce dönmüş müdür🥺🥺 yarın kontrol günüm ama yinede sormadan edemedim🥺 bebeklerinizjn döndüğünü anladiniz mi canımlarrr🌸🌸
Elifderin34 HurremSultan benim göğüs kafesinin altı birden bire bomboş kalmıştı bebek aşağı inmiş o yüzden yukarısı boş kalmış meğerse, eskiden tekmelerini göğüs kafesinin orada hissederdim şimdi vajinada hissediyorum benimki doğum pozisyonundan makat gelişe dönmüş :)
eylulicten HurremSultan suniyi de his hissetmedim eve geliyor gidiyor nasilsin diyor iyim diyorum en yuksegi vermisler megerse. Cati muayenesinde de baya bi durttu ama yok. Bu iskenceye deger mi dedi doktorum yok dedim o zaman haydi ameliyata dedi 😂 cok komediydi o an 😊
esmanurum QUEEN0888 salam sizden bir sey sorusmaw isteyirem men de artiq elinimi ayaginimi yuxarida hiss edirem deyirem yeqin basi conub artiq?amma saga sola gedir hereket edir o casdirir meni
HurremSultan eylulicten oyyy oyyy bu bebekler niye böyle eziyet eder ki anlamiyorum🥴 pırt diye dog çık ordan işte niye zorluyorsun değil mi?? 🤭🤭🤭 benim doktor da bebeğin kafası eline geliyordu artık çok geç sezeeyan da olamasın doğur kurtul demisti😅😅😅😅
QUEEN0888 HurremSultan İnşeAllah belkide dönmüştür.Kollarıdır vajinandakı😅çunki bende öyle hiss ediyorum elleriyle oralarda nelerse yapıyor. Yarın söylersin🌸
esmanurum QUEEN0888 bu gun 37hefte bir gunluk doktora getdim,doktor da tesdiqledi basinin conduyunu,aciqliha baxdi,acilma yoxdur,dekabrin 5-15arasi dedi.yeqin ki tez olar