kizannesii17 Hangi doktora gidiyorsunuz ben 27. Haftadayım halâ doğru düzgün bı doktordan takip yaptıramadim tek bı doktordan sürekli randevu bulmak çok zor
Zykbrkty kizannesii17 devlet hastanesi öyle malesef ilk gebeliğim 39+3 olduk medova hastanesi fuat demire gidiyprum fiyatı çok arttı ama memnunum doktorumdan
ebrarmom08 kizannesii17 özel büyükşehir hastanesinde hacer yavşana gidiyorm ben hep devletde de 15 Temmuz’da mesut küçük Osmanoğlu şehir hastanesinde bülent şimşek 😊😊
Sibelemreemre kizannesii17 özel büyük şehir hastanesi hacer yavşan muhteşem 2 kızımda baştan sona kadar ona gittim bundada ona gidiyorum hatta perşembe yine gidicem
kizannesii17 Zykbrkty ah zaten imkan olsa hiç ugrasmiycam devlet Hastanesi’nde de ama Ahmet Başarana gitmiştim bı kere ondan memnun kaldım bı kaç kere daha ona gidicem sonra doğum yaklaşır devlete giderim
kizannesii17 ebrarmom08 mesutu söyleyen biri daha olmuştu ama ben hiç memnun kalmadım yüzüme bile bakmadı hiç bir bilgi vermedi işte gunleri günlerine uymuyor ki nasıl denk gelirse artık. Bülent şimşek de randevu da hiç çıkmıyor
Zykbrkty kizannesii17 bende hem devlet hem özel aynı anda yürütüyüm dedim olmadı devlette randevu bulamadım doktorla tartıştım mecbur özele ama şuan devlete de gitseydim diye pişmanım fiyat çok arttı vermek istemiyorum
kizannesii17 senaaaserttt00 evet ona bende gitmeyi düşünüyorum ücreti nedir ben en son 280e gitmistim
kizannesii17 Zykbrkty çok pahalı ya ama şu yönden iyi bı gittiğinde ikinciye ücret odemiyorsun sonraki hafta gidebiliyorsun ya o iyi
Tugba_42 Merhaba ben de konyadanım 8 haftalık hamileyim doktorum Ali Acar çok iyi bir doktor hatta en iyisi ama biraz tabi maddi olarak zorlayabiliyor
kizannesii17 Sibelemreemre orası nerde tam bilmiyorum bide çok pahalıdir sanırım pek gidemem eve yakın yere gitmek istiyorum aslında herhangi bi durumda ulaşım da kolay olsun bazen dakikalar bile kıymetli oluyor
Sibelemreemre kizannesii17 450 olması lazım internetten araştırın evinize en yakın hastaneye yada bunu bakın belki yakindir
Sedam42 kizannesii17 meram tip gidiyorum sehir hastane gittim 5 saat bekledim berbat kalabalik muane ora gidilmez ama dogum olabilir arada ahmet basaran