ayla__ Son adet tarihime göre 30+5im doktorlar bebeğin önde gidiyor kilosu da dediler şimdi ben uygulamaya göre mi kendimi ayarlicam yoksa doktorların söylediği haftaya göre mi
Rapunzelinanasi ayla__ son adet tarihine göre ayarlayacaksınız. Doktor ölçümleri her kontrolde değişir ona göre ayarlanamaz
ayla__ QUEEN0888 yani bencede en mantıklısı doktorun biri bebek aşağıda doğuma hazır normal doğum yapabilirsin diyor daha 30+5 im bunu söylemesi için çok erken değil mi
ayla__ Rapunzelinanasi gebeliğimin başından beri bir hafta önde dediler şimdi haftam 30+5 ama kimine göre 33 üm kimine göre 35
QUEEN0888 ayla__ Benim doktorda ilk doğumum 34 de olduğundan söylüyor 2 haftaya doğurursun😅Ama ben)İnanıyorumki 37ye kadar bebeğim kalır inşe-Allah🤲🏻
ayla__ QUEEN0888 inşallah benimki de bekler kanala yerleşmiş daha çok erken değil mi internette 36 da yerleşiyor diye yazıyor
QUEEN0888 ayla__ Bende de erken😅kanala çok yakın o yüzden doktor az hareket yap diyor .Ama ben oğlumla az hareket edemiyorum😕.İnşeAllah 36yı geçeriz🤲🏻