1prensannesii_ Merhaba kizceler ikili tarama testim normal üçlü tarama testim riskli cikti bebeğimin kemik ölçüleri de gayet normal ama anlayamadım böyle bı durum yaşayan var mı aranizda ?
Melisasak145 1prensannesii_ bizde aynı durumu yaşıyoruz ikili testim yüksek riskli down sendreomu çıktı detaylı olduk bugün çocuğun sağlığı iyi görünüyor doktorum testin çok riskli çıkmış kendinizi ona hazırlayın oladabilir olmayabilir diyor hala