Konuyla alakasız ama bende roza hastalığı var önceden antibiyotik kullanıyodum hamileyim diye bırakmıştım. Bugün tekrar doktora gittim fucidin krem verdi. Zararı yok hamileliğe ama yine de doktoruna sorabilirsin dedi cildiye doktoru. Aranızda kullanan var mı acaba kullanabilir miyim?