cansbade Kızlar pcoyum geçen ay doktorumun tavsiyesiyle inofolic kullandım bu ay adetim 4 gün gecikti gecikme yaprmı acaba inofolik göğüs ucu hassasiyetim ara sıra sıcak basması dışında bi belirtim yok
_Hill_ cansbade merhaba bende haziran ayında inofolic pembe şase olanı kullanmıştım.Reglim hayatımda ilk defa 10 gün gecikmişti ve gebelikte yoktu.8.gün dokturuma gözüktüm kist vs bişi yoktu 2 gün sonrada hastalandım çok şükür.Sen hangisini kullandın?
_Hill_ cansbade bana öyle yapınca bidaha kullanmadım.Her vitamin karışım ot vs. herkeste işe yaramıyor.Hatta bazıları bu tarz şeylere yol açıyor🤷🏻♀️
aybarsaybuke cansbade bende ilk defa bu ay kullanmaya baskadım inofoliği ama sanmıyorum ya herkeste yapcağını hem kararsız kalmaktansa sonucu öğrenmek daha mantıklı negatifte olsa yani