Hnd3535 Linalara ben yaşadım nerdeyse 3gün tuvaletimi yapamadım hep varmış gibi oluyor gidiyorum bişey yapamadım. Buscopan içtim bağırsaklarım hareketlensin diye. Karnım kasıklarım gaz doluydu karnım şimşişti. 1haftaya yakın bunu yaşadım doktoruma da sormadım ama 1hafta sonra rahatladım
Butterflyank Kabız olmamak için üzüm, kayısı hoşafı yapıp icmenizi öneririm 🙂 bol su ve hoşaf kabızlığı engelliyor
Linalara Hnd3535 benim de 3 gün hiç yapamıyorum. Ve aşırı derece de halsizliğim var. Öyle yatıyorum sizde de oldu mu
ballibocek Ben yaşamadım, iki kez yumurta toplattım arka arkaya iki ay. Bana transferim .öncesinde dediler kabız olabilirsin diye, her ihtimale karşı duphalac almıştım ama transferde de olmadım. Ama her gün düzenli kuru kayısı yiyip bol da su içtim ben..
Hnd3535 Linalara evet evet muhtemelen halsizlik hormon ilaçları kullandık ya ondan kaynaklı Karnımdaki gazda mens olacağım zamana bi kaç gün kala geçti