Merhaba kızlar 2 kimyasal gebelikten sonra ara verdim ilk reglimi oldum. Reglim bittikten 8 gün sonra pembemsi kan geldi çok hafif bir iki saat ara ara oldu bitti, ertesi günde kanama falan olmadı az önce yine bi pıhtı gelmiş minicik ve pembe bir leke 😔 nolur önelerilerinize çok ihtiyacım var bu durumu yaşayan oldumu