1bademmeselesi Kızlar 30 haftalık hamileyim. Üşüttüm sanırım heryerim ağrıyor hafif ateşimde var ama en çok rahatsız eden boğaz ağrım. Ne yapmalıyım daha da ilerlemesim diye hastaneye mi gitmeliyim
Didem18 1bademmeselesi ateş tehlikeli… Takip et eğer yükselirse mutlaka acile git. Çok geçmiş olsun.. ben korkudan hiç dışarı çıkamıyorum. Covit çok ağır atlatmistim valla çok tırsıyorum