Arkadaşlar merhaba doğumum yaklaştı ama bebek oturur pozisyonda duruyor bazı yerlerde okuyorum bebeğin dönmesi için yürüyüş yapın diyorlar bazı yerlerde ise çok ayakta kalır ve yürürseniz bu sefer bebek makat geliş olarak kanala yerleşir kesinlikle dönmez o yüzden dinlenin diyorlar hangisi doğru tecrübelerinizi paylaşır mısınız makat geliş olan bebek dönmesi için yürüyüş yapmak mı daha mantıklı yoksa dinlenerek dönmesini beklemek mi?