Sebahat42 canım zaten erken gitmişsin 20. Haftadan önce o el doppler iyle çok zor duyulur birde bebeğin daha çok küçük canım sen neden düzenli hareket bekliyorsun ben 28+2 haftalık hamileyim benimki düzene girmedi sen çok erken başlamışsın kafana takmaya . Ama o sağlık ocağını kafaya takma 20 den sonra bile duyulmadığı oluyor burda birkaç kişide daha olmuştu onlar hastaneye gidip duymuştu İnşallah sende duyarsın merak etme cihaz yetersiz