Merhabalar
39+2 günlük hamileyim. Devlet hastanesinde
40 dolunca suni sancıyla yatış verildiğini duydum bir iki kişiden. Mantıklı gelmedi ama aklıma takıldı.Acaba bu doğru mu ?
Ben 40 geçse bile bebeğimin ve benim sağlığında bir sorum yoksa kendi sancımı beklemek istiyorum. Teşekkürler