Sarenin_annesi07 29 haftalık hamileyim geçen gün doktora gittiğimde bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu ancak boynunda bi defa dolanmış kordon olduğunu söyledi cok endişelendim panik yapilacak birsey olmadığını söyledi başına gelen anneler varmi ?
Ali-Kaanin-Annesi Sarenin_annesi07 kordon başına dolaninca daha çok üstüne düşüyorlar tabi hastaneden şehire farklılık olabilir ben özele gidiyorum. Nstye alıp kalp atışlarını daha ayrıntılı şekilde bakıyorlar bende de geçen hafta oldu akşama yeniden çağırdı ama kontrolüm altında olmanı istiyorum haftadan haftaya alayım seni dedi 34+2 haftalık bizimki de erken doğum riski de var tabi ilk ise seninki de benimki gibi korkuların fazlası ile oluyordur. Doktor sana demese de bence sen haftada bir kez gitmeye başla olmadı nst için ısrar et eğer devlette Yok erken derlerse aslında erken de degilmissin ama siz yinede bir şansınızı deneyin Allah’ım herşeyin hayırlısını versin 🤲🏻
Kuvvetlihisler Sarenin_annesi07 kardeşimde annemin başına gelmişti içine kötü hisler getirme sadece dikkat etmelisin bir kulağın hep bebekte olsun hareketlerine de özen göster takibini en iyi sen yaparsın
QUEEN0888 Sarenin_annesi07 Benim oğlumda 2 defa dolanmış.Hep açıyor sonra yine kafasına geçiriyor.Doktorum beni korkutmadı.Ama yinede bebeğin hareketlerine dikkar etmek gerek
BEAUTY28 Sarenin_annesi07 bendede ilk gebeligimde varsi bende korkarsimki belki kotu dey opur aka hicc kortkmana gerek yok:))