nrkdn Kızlar selam bir şey sorcam sizce doğru mu mide bulantısı olmayanın cinsiyeti erkek olur diyorlar var mı öyle bir şey 😅
Leylaayla nrkdn 17 ci haftaya kadar hatta simdide ara ara kusan ben bunu begenmedim😀😀😀 benim icin herkes kizdir bukadar kusuyorssn dedi ama oyle degil)))(
Esraod Haftadayım gece iki gündüz bir olmak üzere prilam içiyorum. Oğlum olacak yani kız oğlan hikâye
Kubraa33 O kişiden kişiye hamilelikten hamileliğe değişen bir şey oğlumda da kızımda (32.haftalığım)da hiç mide bulantısı yaşamadım