buseblk9 Hanımlar hamilelikte ananas yenilebilinir mi zararı olur mu ellerimde uyuşma var ödem dedi doktor bende ödemim gitsin diye ananas tüketmek istiyorum ama emin olamadım bilgisi olan var mı ?
Hatice145 buseblk9 ben bebegin beyin gelisimini etkiledigini duymustum ama ananas asermistim ve kucuk bir parcada olsa tukettim yani
Minik_annee buseblk9 ben iki üç gün öncesinde bir kavun dilimi yemiştim ve zararlı olduğunu burda öğrendim🙄
Sumeyye02 Cookiee rahim agzinj yumuşatıyor düşük olmasına sebeb oluyor o yüzden doktorlar bir dilim yenmesini öneriyor
MrsHarputlu buseblk9 selam , geçen hafta doktor kontrolümde sordum çünkü ananası çok severim. Doktorum rahimde kasılma yarattığını ve dogumu tetiklediğini söyledi. Kivi için de aynı keza. Kontrolllü haftada bir dilim tüketebilirsin önerisinde bulundu.
SeherMercimek buseblk9 bende ananası hamileyken yedim bide ilk aylarda 3 aylık var yoktu hiç bişi olmadı. Sonra doktorum doğum başlatabilirsin ananas yardımcı olur dedi yine yedim bütün yine hiç biişi olmadı. Ye gitsin hiç bişi olmaz ben 1 tane bütün yedim yani olmadı hiç bişi
Sumeyye02 buseblk9 bir dilim yiyebilirsini fazlası rahim ağzının yumusamasina sebeb oluyor haliyle düşük sebebiyeti oluyor tabi haftaniz Büyük sede erken doğumu tetikliyor
ballibocek buseblk9 bunu.neden çok sordular acaba :) ben yedim hem de gebelikte destek aldıpım diyetisyenim de önerdi ama ne kadar asıl soru bu :)) 1 dilim !