1 saat önce uykudan uyandım ve biyanda karnıma ağrı girdi o kadar çok ağrdi ki karnım bebeğim düşecek sandım 6+3 haftalik ağrımaya geçtim acıdı acike gittim kan ve idrar verdim bir sorun yok dediler şükür yarın hemen hastaneye gidip baktirivam doktora inşallah bişey yoktur yaşayan oldu mu