Benim gebelikten önce bağırsak tedavim oldu. Şimdi gebelikte kan hapı kullandım ve ağrım başladı ufaktan. Kan hapı bağırsağa hiç yaramıyor. Dahiliye doktorum kan hapını bıraktırdı. Yediğinize içtiğinize çok dikkat edin. Mesela ben sütü hayatımdan çıkarttım. Gluteni az almaya çalışıyorum. Bence iyi bir dahiliyeci ile birlikte hareket edin.Diyetle biraz hale yola koyarsınız inşallah.