Detaylı ultrasona girdim bugün 23+1 im. Doktor bebeğin kordonunun eşine hemen değil de yolu uzatarak gittiğini söyledi tıbda adını tam olarak bilmiyorum ama bu sebep bebeğin gelişimini ilerde engelleyebilir normal doğum olmaz %90 sezeryan dedi 30. Haftayı devirirsek inşallah iyi kilosu az da olsa küvözde geliştirilir ama 25-29 arası doğarsa sorun olabilir dedi. Benim sancım olmaz mış biz takip edicez dedi 2 haftada bir dedi aynı durumu yaşayan var mı ?