Em0s çok iyi bi doktor bence çok bilgili güleryüzlü 5 aya kadar kendisine gittim ilk 6 bindi daha sonra zam geldi 11 bin dediler doktorda fiyat konusunda yardımcı olamadı kaldı Kİ benim doğumum Ocak sonu yine zam gelecektir o yüzden değiştirmek zorunda kaldım doktorumu yoksa kendisi çok iyi bi doktordur cidden. Şuandada metro hastanesi sezer filiz Erdal’a gidiyorum hastane için çok iyi diyemem ama hep odak noktam doktorun güleryüzü beni sakinleştirmesi ilgilenmesi allahtan bu doktorumda öyle şimdilik güzel gidiyor kendisiyle zaten az bi zamanım kaldı