Meyveyi tamamen kesmek de doğru değil benim önerim ara öğünleri atlamasanız ve meyvenin yanında süt veya yoğurt tüketmeniz böylelikle meyve şekerinizi hemen yükseltmez tamamen keserseniz gerekli vitaminleri alamazsınız ve karbonhidratı kesmeniz de enerjinizi düşürür karbonhidrata da ihtiyacımız var ama dozunda . Eğer bir endokrinle görüşürseniz size çok faydası olur . Ben 16 yıldır şeker hastasıyım ve dozunda olduğu sürece herşeyi yiyor herşeyden almam gereken besini alıyorum az az sık sık en sağlıklısı