İyi akşamlar 31+2 hamileyim . 1 haftadır karnımda bıçak kesigi gibi ağrılar yaşıyorum genellikle bu ağrılar akşam uyuyana kadar devam ediyor . Dün kontrolde bunu doktora söyledim nst istedi 3 sancı çıktı tekrar nst istendi ve orda da dikkat etmem gerektiği söylendi . Doktorum sancıların 2 saati geçerse acile gel dedi . Bu sancılar 2 saati buluyor bulmuyor ben uyuyakalıyorum . İlk hamileliğim sancılar hangi boyuta geldiğinde hastaneye gitmeliyim yA da bu haftalarda sizlerde de bu ağrılar var mı ?