Deryadeniz63 Mrblar kızlar 26 haftalık hamileyim dünden dir karnımda adet sancısı gibi ağrılar oluyor acaba bu durumu yaşayan var mı ve fikri olan var mı ?
cananhazal Deryadeniz63 evet bende şuan 28 haftalık olcam birkaç haftadır bende de oluyor hatta eyvah doğuruyorum dicek kadar çok sancı iki büklüm oluyorum
gungun Deryadeniz63 bende 26. Haftama bugün giridim bıgün çok hafif sancım oluyor sol tarafta ve bacak aramda biraz ağrı iki gğn sonra muaynem var beklesem mi bu gece mi gitsem doktora size ne dedi doktor
Deryadeniz63 cananhazal bugün büklüm sancısı yarattı bendede havalarda soğudu acaba soğuktan mı oluyor
Babytwo2 Adet olacakmışım gibi ağrı bende iki üç haftadır oluyor . Serklajım var o yüzden baya korkuyorum her seferinde acaba açılma vs mi var diye ama çok şükğr daha iki gün önce bakıldı normaldi herşey . Kendi doktorum da ağrılar normal rahim büyüyor demişti
Dematrions Geçen hafta bu sancılar yüzünden 1 gece hastanede kaldım serum ,iğne fitil vs dayandılar .. idrar çıkışında bile sanki içimden birşey çıkacak gibi baskı var eski sezeryan bölgesinde .açılma kısalık vs yok ama insanın tadı kaçıyor
Deryadeniz63 Dematrions hastaneye gidip gitmemekle karasız kaldım açıkçası bende 😞 böyle devam ederse yarın gidicem
nsaydn Haftadan beri bu tarz ağrı çekiyorum. 15-20 sn sürüyo ve geçiyo. Günde 3-4 kez oluyo. Şunu farkettim ayakta çok kaldığım zaman ve yorulduğum zaman daha artıyo.Dr olabileceğini söyledi ama huzursuz ediyo insanı işte.
Deryadeniz63 nsaydn ben ayakta pek durmuyorum çalışıyorum diye hep oturmakla geçiyor günüm ama bu durum insanı gerçekten üzüyor
Dematrions Deryadeniz63 bence gidin .çünkü vajinal muayene şart .korkutmak istemem ama açılma vardır yada kısalma .. ona göre tedbir alınır .hiç biri olmadığı takdirde bir gecede sabaha kadar serum ilaç vs verdiler