Sezeryan yapalı 54 gün oldu fakat dün ve bugün dikiş kısmının sol üstünde şişlik oluşmuş bastırınca hafif acı oluyor ama sağ tarafım da yok öyle bir şey cumartesi kontrole gideceğim o zaman da soracağım ama içim içimi yedi acaba ters giden bir durum mu var enfeksiyon mu kaptı diye ama baya da oldu enfeksiyon kapar mı bu saatten sonra bilemedim başına gelen oldu mu acaba üşüttüm diye de şişmiş olabilir mi ki çünkü dikişlerim baya düzeldi hiç yok gibi duruyor