Ayse3372 Benim komşum doğum yaptı 2 gün yaptırmışlar onu şuan oğlu 7 aylık ama şimdi kaç gün yatiriyorlar bilmiyorm
Lorin211 Ayse3372 doktorum bana 2 aralığa gün verdi cumaya denk geliyor pazartesiye kadar kalmak çok uzun bir süre geliyor bana
Zeyzey72 Lorin211 doğumunz nasıl geçti deneyımlerını yazarmıaım bende arastırmada olcm halit hocaya korkuyorum odalar nasıl doktor hemsıre nsıl
Zezeeeyyldrm Zeyzey72 her şey çok iyi hiç şüpheniz olmasın sadece tek sorun takipli doktor ameliyatı yapmayabilir yerine başkası da girebilir yengemde öyle olmuştu onun dışında her şey mükemmel 2 günde turp gibi oluyorsun hastaneden çıkınca