damlain Of ben böbrek ağrısıyla acile gittim antibiyotik verildi tahlilimde enfeksiyon çıktı, 27 haftalık hamileyim bu arada, antibiyotik bittikten bi kaç gün sonra ağrım tekrarları ve bu kez ürolojiye gittim, ultrasonda 2 böbreğimde de büyüme çıktı ama enfeksiyonum azalmış ilaç vermedi, 20 gün sonra tekrar baktırmaya gitcem moraller bozuk