Suheda_18 benimde 34 de başladı sancılarım , 2 gece hastane yattım serum vs taktılar ciğer geliştirici vuruldum ne olur ne olmaz diye magnezyumu 3 e çıkardık , cuma 38.hafta oluyoruz :) umarım sizinde bebişiniz sadece korkutmak istemiştir . Zamanını bekler inşallah 🙏🏻🙏🏻🫶🏻🌸