hanımlar hayırlı akşamlar🙈 bugün doktor kontrolüm vardı ve gittiğimde nstde hafif sancılarım çıktı. doktorun yanına girdiğimde “artık alttan muayene edicez” dedi ve alt muayene oldum. sonrasında adet sancısı gibi ağrım oldu kasıklarımda ve bel ağrım oluyor. ayrıca da doktorum lekelenmem olacağını da söyledi ve şuan sümüksü kahverengi lekem geliyor 😬normal mi böyle şeyler?👀