Bcb2445 4+4 te dün 3347 çıktı betam bende biraz garipsedim ama doktırum da gebelik var haftaya tekrar gel kese görelim dedi anlam veremedim inş sıkıntı yoktur 1 sağlıklı 2 tane sağlıksız gebelik geçirdim 3. Kez sağlıksız değildir umarım